Значення звичок у студентському житті: результати і наслідки.

Др теології І.І. Корещук, доц. Д.О. Шпак, А. Зубчук

Український адвентистський теологічний інститут

Український гуманітарний інститут

Актуальність теми дослідження полягає в щоденній практичній складовій заявленої проблематики. Тема звичок, зокрема в студентському житті є важливою, адже цей компонент впливає на професійне становлення майбутнього фахівця. Наразі таймменеджмент є одним з перспективних напрямків наукових досліджень останніх років. Багатофункціональність в сучасному світі стала базовою вимогою для працівника з масовою появою інформаційних технологій в епоху цифровізації. Оскільки ефективність роботи будь-якого працівника залежить від раніше здобутих навичок, є сенс дослідити особливості становлення фахівця у період студентства. Зокрема це стосується проблематики формування звичок. У дослідженні представлено результати авторського анкетування. Зокрема, діаграму відповідей респондентів щодо їхнього віку, роду діяльності, статі, та ін. загальних параметрів особистості. На основі відповідей респондентів визначено чи являються на їхню думку звички важливою частиною життя. Виокремлено рефлексії щодо того, чи можуть звички помітно покращити чи погіршити життя, та чи здатні вони утворювати характер людини. Окрема увага акцентується на тому, чи можуть звички бути важливим чинником студентського життя, а також на тому, який тип звичок переважає у їхньому житті. Наразі певна кількість студентів не повністю розуміють важливості звичок зі всіма їхніми наслідками. Тому важливо дослідити як ці звички можуть вплинути на життя і яким чином. Значення мають результати і наслідки звичок студента — в залежності їх корисного чи негативного впливу. Чимало залежить від вміння набувати та позбавлятися різних звичок. Саме тому окреслення проблематики значення звичок у студентському житті та визначення прийнятої конотації для людей XXI ст. є актуальним науковим напрямком. У статті акцентовано на визначенні типів звичок та їх вплив на життя студента. Досліджено методи набуття, позбавлення та закріплення звичок у студентському житті. Виокремлено основні категорії на шляху до успішного формування звичок, зокрема ціль, простоту, привабливість, помітність та задоволеність, і необхідність слідкувати за прогресом звичок.

Ключові слова: студентське життя, корисні звички, шкідливі звички, звички і навчання, продуктивність.

https://dx.doi.org/

Download.PDF

Для цитування: