Проф. Сосін І.К., доц. Гончарова О.Ю., доц. Чуєв Ю.Ф. Харківська медична академія післядипломної освіти
У статті для цілей дидактики післядипломної підготовки лікарів-наркологів викладені алгоритмізованіоснови однієї з найпоширеніших форм наркотизму — опіоїдної аддикції. Показана актуальність проблеми, історичні її аспекти, динаміка (етапи) формування патологічного стану залежності, підходи доуніфікації тестової діагностики. Викладені парадигми щодо клініки опіоїдної залежності є обов’язковоюскладовою навчальних планів і програм спеціалізації понаркології і багатьох циклів тематичного удосконалення та періодичного їх поновлення. Робота рекомендована для дидактичної імплементації усфері дистанційної освіти та самостійної роботи слухачів системи післядипломної освіти.
Ключові слова: наркологія, дидактика, опіоїдна залежність, клініка, діагностика, післядипломна освіта, слухачі, самостійнаробота.